Cafeteria Szoftver
A Bonus-Cafeteria saját cafeteria szoftvere mögött több mint 20 éves tapasztalat és nagy mennyiségű informatikai fejlesztés áll. Jól alkalmazkodik a vállalatonként teljesen eltérő béren kívüli juttatási szabályokhoz, elkészíti a szükséges dokumentumokat, és a bérfeladáshoz szükséges adatokat.
2018-ban teljesen új rendszert fejlesztettünk és bátran kijelentjük, hogy jelenleg Magyarország legfejlettebb cafeteria szoftvere a miénk. A szoftverrel szemben támasztott legfontosabb követelmények:
- Rugalmasság: a folyamatosan változó jogszabályi környezet kezelhetősége
- Átláthatóság, kezelhetőség: Egyszerű online felület
- Adatvédelem (GDPR), adatbiztonság, performancia.
- Dokumentumok kezelése (generálás, feltölthetőség)
- Összekapcsolhatóság más rendszerekkel
-
- Böngészőből futtatható – nincs szükség programtelepítésre, mind a bérszámfejtésen dolgozók, mind a nyilatkozó munkatársak elérik interneten keresztül a felületet.
- Gyors rögzítés, dokumentumgenerálás – nyilatkoztató munkatársaink minden kérdésre felkészülten segítik a nyilatkozattételt, a program pedig gyorsan készíti el az összes szükséges dokumentumot.
- Minden szükséges dokumentumot megszemélyesítve készít el.
- munkáltató felé szükséges adóügyi nyilatkozatokat
- bármelyik választott szolgáltatókhoz, pénztárhoz tartozó saját belépési dokumentumait, igénylőlapjait, nyilatkozatait is, így a munkavállalók saját ügyintézését is teljes egészében megkönnyíti
- minden HR és bérszámfejtő rendszerrel kapcsolható.
- nincs szükség a meglévő rendszerek cseréjére
- automatikusan elkészíti a számfejtéshez szükséges állományokat
- bérszámfejtő rendszer import
- csoportos banki utalási fájl
- pénztári feltöltők
- szolgáltatói adatközlők
- SZÉP kártya állományok
- biztosítási adatközlők, változásbejelentők
- kilépő elszámolás
-
- Önnyilatkozás – a munkavállalók vagy egy meghatározott csoportjuk önállóan is tudnak nyilatkozni, hibázási lehetőség nélkül. A felület egy képernyőn áttekinthető, csak a releváns információkat tartalmazza. A választható elemekhez részletes információ érhető el, a nyilatkoztatási időszakban pedig hatékony ügyfélszolgálati segítséget biztosítunk online, telefonon vagy személyesen
- Szabad szolgáltatóválasztás – A program támogatja minden aktuálisan elérhető pénztár, és egyéb szolgáltató szabad választását, és kezeli az ezekhez használatos aktuális szolgáltatói nyomtatványokat.
- Hozzátartozók részére kért juttatások kezelése
- Igazolások kezelése – Az igazoláshoz kötődő juttatásokhoz szükséges dokumentumokat a munkavállaló online is egyszerűen feltöltheti akár regisztráció nélkül is.
- Automatikus görgetés – A felnem használt juttatásokat a program automatikusan görgeti, és a jogosultságnak megfelelően a havi keretösszegeket figyelve teszi a számfejtésbe.
- Dokumentumfeltöltés, adatátadási felület – A program eltárolja a generált dokumentumokat, ha szükséges a munkavállaló is könnyedén tölthet fel dokumentumokat, és a bérszámfejtéshez szükséges adatok is a rendszeren keresztül nyomon követhetően kerülnek átadásra.
-
- Tömeges korrekció, plusz juttatások egyszerű kezelése
- Év közbeni módosítási lehetőség – az előzmények pontos dokumentálásával egyszerűen
- Magyar és angol nyelven is elérhető – A felületen a felhasználó is válthat nyelvet, de akár előre is meghatározható, hogy melyik munkavállalónak jelenjen meg angolul a felület. Természetesen nem csak a felület változik, hanem a kapcsolt dokumentumokat is angol nyelven készíti a program.
- Nyomon követhető tevékenység, adatbiztonság. – a rendszer teljes körű tevékenységnaplózást végez, minden felhasználó csak a jogosultságának megfelelő műveleteket végezhet
- A legkülönlegesebb juttatási gyakorlatot is rugalmasan tudjuk kezelni – A Bonus-Cafeteria Kft programja további fejlesztések nélkül szabadon testre szabható, akár összetett juttatási szabályokra is.