Bemutatás – Bonus-Cafeteria

Cafeteria Szoftver


A Bonus-Cafeteria saját cafeteria szoftvere mögött több mint 20 éves tapasztalat és nagy mennyiségű informatikai fejlesztés áll. Jól alkalmazkodik a vállalatonként teljesen eltérő béren kívüli juttatási szabályokhoz, elkészíti a szükséges dokumentumokat, és a bérfeladáshoz szükséges adatokat. 2018-ban teljesen új rendszert fejlesztettünk és bátran kijelentjük, hogy jelenleg Magyarország legfejlettebb cafeteria szoftvere a miénk. A szoftverrel szemben támasztott legfontosabb követelmények:
  • Rugalmasság: a folyamatosan változó jogszabályi környezet kezelhetősége
  • Átláthatóság, kezelhetőség: Egyszerű online felület
  • Adatvédelem (GDPR), adatbiztonság, performancia.
  • Dokumentumok kezelése (generálás, feltölthetőség)
  • Összekapcsolhatóság más rendszerekkel
Szoftverünk további erősségei részletesen:
    • Böngészőből futtatható – nincs szükség programtelepítésre, mind a bérszámfejtésen dolgozók, mind a nyilatkozó munkatársak elérik interneten keresztül a felületet.
  • Gyors rögzítés, dokumentumgenerálás – nyilatkoztató munkatársaink minden kérdésre felkészülten segítik a nyilatkozattételt, a program pedig gyorsan készíti el az összes szükséges dokumentumot.
  • Minden szükséges dokumentumot megszemélyesítve készít el.
  • munkáltató felé szükséges adóügyi nyilatkozatokat
  • bármelyik választott szolgáltatókhoz, pénztárhoz tartozó saját belépési dokumentumait, igénylőlapjait, nyilatkozatait is, így a munkavállalók saját ügyintézését is teljes egészében megkönnyíti
  • minden HR és bérszámfejtő rendszerrel kapcsolható.
  • nincs szükség a meglévő rendszerek cseréjére
  • automatikusan elkészíti a számfejtéshez szükséges állományokat
    • bérszámfejtő rendszer import
    • csoportos banki utalási fájl
    • pénztári feltöltők
    • szolgáltatói adatközlők
    • SZÉP kártya állományok
    • biztosítási adatközlők, változásbejelentők
    • kilépő elszámolás
    • Önnyilatkozás – a munkavállalók vagy egy meghatározott csoportjuk önállóan is tudnak nyilatkozni, hibázási lehetőség nélkül. A felület egy képernyőn áttekinthető, csak a releváns információkat tartalmazza. A választható elemekhez részletes információ érhető el, a nyilatkoztatási időszakban pedig hatékony ügyfélszolgálati segítséget biztosítunk online, telefonon vagy személyesen
    • Szabad szolgáltatóválasztás – A program támogatja minden aktuálisan elérhető pénztár, és egyéb szolgáltató szabad választását, és kezeli az ezekhez használatos aktuális szolgáltatói nyomtatványokat.
    • Hozzátartozók részére kért juttatások kezelése
    • Igazolások kezelése – Az igazoláshoz kötődő juttatásokhoz szükséges dokumentumokat a munkavállaló online is egyszerűen feltöltheti akár regisztráció nélkül is.
    • Automatikus görgetés – A felnem használt juttatásokat a program automatikusan görgeti, és a jogosultságnak megfelelően a havi keretösszegeket figyelve teszi a számfejtésbe.
  • Dokumentumfeltöltés, adatátadási felület – A program eltárolja a generált dokumentumokat, ha szükséges a munkavállaló is könnyedén tölthet fel dokumentumokat, és a bérszámfejtéshez szükséges adatok is a rendszeren keresztül nyomon követhetően kerülnek átadásra.
    • Tömeges korrekció, plusz juttatások egyszerű kezelése
    • Év közbeni módosítási lehetőség – az előzmények pontos dokumentálásával egyszerűen
  • Magyar és angol nyelven is elérhető – A felületen a felhasználó is válthat nyelvet, de akár előre is meghatározható, hogy melyik munkavállalónak jelenjen meg angolul a felület. Természetesen nem csak a felület változik, hanem a kapcsolt dokumentumokat is angol nyelven készíti a program.
  • Nyomon követhető tevékenység, adatbiztonság. – a rendszer teljes körű tevékenységnaplózást végez, minden felhasználó csak a jogosultságának megfelelő műveleteket végezhet
  • A legkülönlegesebb juttatási gyakorlatot is rugalmasan tudjuk kezelni – A Bonus-Cafeteria Kft programja további fejlesztések nélkül szabadon testre szabható, akár összetett juttatási szabályokra is.
Akár több ezer főt foglalkoztat a cége, vagy csak néhány főt, a Bonus-Cafeteria Kft szoftverével és támogatásával egy átlátható, kényelmesen működtethető hatékony béren kívüli juttatási rendszert működtethet. Nagy létszámú szakértői csapatunk képes rövid idő alatt akár nagy létszámú vállaltok személyes nyilatkoztatását is megszervezni. Konzultáljon velünk a lehetőségekről, az elmúlt több mint két évtizedben mi már bizonyítottunk. Jelenleg is számos magyar tulajdonú és nemzetközi nagyvállalatnak nyújtunk teljes körű cafeteria üzemeltetési szolgáltatásokat magyar és angol nyelven.

Küldje el e-mail címét és nevét, és tájékozódjon időben a béren kívüli juttatásokhoz kapcsolódó információkról, a legjobb pénzügyi ajánlatokról és akciókról.

E-mail cím:*
Teljes név:*
Telefonszám:
Adatkezelés:* Elolvastam és tudomásul vettem az adatkezelési tájékoztatót